Jesteś tutaj
Na czym właściwie opiera się praca organizatora weselnego?

Do niedawna organizację wesela ze współudziałem specjalisty, oglądaliśmy przeważnie w kinie amerykańskim, gdzie wesele robi się na dużą skalę. Teraz stało się to coraz bardziej cieszącym się popularnością fachem także w naszym kraju. Czym właściwie zajmuje się organizator imprez dla młodej pary? Co należy do jego obowiązków i w których materiach może nam pomóc przy koordynacji tak istotnej z życiu imprezy?
Najważniejszą rzeczą jest selekcja hotelu, w którym będzie miało miejsce wesele. Na rynku jest niemało lokali weselnych, czy hoteli, które świadczą takie usługi. W największych miastach Polski – oferta ta jest szeroka, jesteśmy w stanie w związku z tym bez problemu skorzystać z usług hotelu w Gliwicach, czy oferty hotelu w Krakowie. Wartością hoteli w dużych miastach, wydaje się nie tylko ich ogromny wybór – ale także dostępność usług pobocznych – takowych jak spa w hotelu, czy hotelowy basen. Również mniejsze miasta proponują ciekawe lokalizacje na zorganizowanie wesela. Nawet w mniej gwarnych mieścinach znajdziemy hotele i lokale o godziwym zapleczu, chociażby hotel w Gorzowie Wielkopolskim, dom weselny w Kielcach, czy restaurację w Legnicy.
Sala weselna bez wątpliwości może mieć najrozmaitszy charakter, metraż, dekorację. Należałoby wyselekcjonować taką, która odpowie na nasze oczekiwania – w kwestii liczebności zaproszonych, ale również ergonomię i estetyczne kwestie zbieżne z naszym wyobrażeniem. Gdy miejsce nam się spodoba jest szansa, że z upływem czasu powrócimy, by zorganizować np. komunię, więcej informacji, w hotelu Kraków. Czy też wykorzystać elementy z usług przetestowanego hotelu Gorzów - i spożytkować tę wiedzę praktyczną ww pracy, wiedząc już gdzie pożądane byłoby aranżować imprezy firmowe.
Jak miejsce już mamy wytypowane - bez względu, czy będzie to hotel w Gliwicach, kliknij, czy lokal w innym zakamarku kraju – ważkim aspektem jest adaptacja sali, zadbanie o jej należyty wystrój, czy akustykę. Również w kwestii wyboru karty dań, możemy polegać specjaliście. Po pierwsze zna on obecne trendy w sferze kulinarnej, wie co jest popularne i co jest praktykowane. Kolejna kwestia – ma wypracowane znajomości w restauracjach, firmach oferujących catering. Osiągnięte potencjalne promocje, z których pożądane byłoby skorzystać.
Podobnie w przypadku wyboru odmiennych rzeczy – takich jak obsługa wesela, oświetlenie, wodzirej, czy nawet zespół muzyczny – warto – nawiązanie współpracy z firmami, proponującymi takie usługi - wręczyć w ręce persony obeznanej, znającej sektor i aktualnie królujące kwoty. Wedding planner może nas też wesprzeć przy wyborze sukni ślubnej, jak i garnituru. Jest w stanie również zatroszczyć się o pozostałe detale – jak np. zaproszenia, winietki, czy selekcja roślin na salę. Oczywiście to, w których płaszczyznach będzie młodych wspomagać fachowiec – należy bezapelacyjnie do nas, w zależności od chęci zaangażowania, czasu który posiadamy – jak i cen.
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz