Jesteś tutaj
Zadbaj o kontakt z klientem i rozwijaj swój biznes
Aktualna sytuacja gospodarcza powoduje, że wiele branż musi sprostać różnym technologiom. Dotyczy to również sektora gastronomicznego. W dobie cyfrowych metod obsługa klienta wkracza na całkowicie wyższy level. Nie rozchodzi się już jedynie o fachową obsługę w samym lokalu, lecz także kontakt z klientem za pomocą dostępnych środków.
Restauracje w Internecie
Obecna branża gastronomiczna nie stanowi już biznesu, jaki da się utrzymywać wyłącznie stacjonarnie. Obsługa e-commerce konsumentów obiektów gastronomicznych jest już regułą, zwłaszcza po okresie koronawirusa. Coraz większa ilość lokali aranżuje własne portale w Internecie, w jakich jest możliwość zamawiać oferowane potrawy czy też półprodukty. Takie działania wymagają jednak odpowiednio zaplanowanej metodyki działania i płynnego systemu obsługiwania gości.
Udoskonalenie działań online
Dostępnych jest sporo rozwiązań, by usprawnić proces obsługi gości restauracji. W ich grupie znajduje się na przykład zapewnienie usługi contact center. Za sprawą możliwości sprawnego podjęcia rozmowy z przedstawicielem restauracji, interesanci będą mogli bez opuszczania mieszkania zarezerwować stolik tudzież zagadnąć o oferowane potrawy. Popularnym postępowaniem jest również podjęcie współpracy z firmami dostawczymi i system monitorowania kursu zamówienia. W sytuacji popularnych sieciówek opłacalnym narzędziem może okazać się voicebot, jaki usprawni komunikację telefoniczną. Można też korzystać z narzędzi rezerwacji stolika przez Internet. Za sprawą tego goście wygodniej zarezerwują miejsce w wybranym czasie.
Pozytywy obecności w Internecie
E-commerce ułatwia restauracjom sprawne interakcje z potencjalnymi klientami. Praktycznym rodzajem wsparcia może okazać się firma contact center, jakiej można przekazać zdalną obsługę. Ponadto e-commerce umożliwia obopólną komunikację z konsumentami i powiadamianie ich o najnowszych akcjach promocyjnych. Własna witryna czy fanpage to obecnie konieczność.
Działania w sieci w branży gastronomicznej nabierają coraz większego znaczenia. Dzięki nim restauracje mają szansę stać się rozpoznawalne. Obsługa klienta dla firm reprezentujących tę branżę to niebłahe zadanie, a prawidłowo zorganizowana koncepcja działań online pozwoli na realizację założonych budżetów.
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz